Monday, February 7, 2011

Update rambling di pagi buta





Salam, since ada dah kawan2 mengingatkan tentang peng'update'an blog ni, saya menyahut cabaran ini.

ewah, macam beriya2 je. okay, saya tak tau nak update secara fokus. jadi kita buat secara rambang. oh, kalau bab merambang memang sangat pandai tak payah draf boleh tutup mata je buat lepas tu orng tengok entry pun sambil menutup mata juga.

oh. tak baiklah begitu.

at least ada effort di situ. jadi, kepada yang ada mail dan password, silalah rajin-rajinkan diri update sendiri okay. terima kasih.

ok, secara rambang.

1. saya terjumpa iman, wani dan pijah,(eh, budak batch mana ni macam bukan cccu saja? tapi xpe, kita bagi chance) serta adik2 IPG pada hari Sabtu Lepas di Konvensyen memperingati Kejatuhan Melaka selama 500 tahun. Masing-masing sudah semakin menjelitakan diri. Alhamulillah, semua pun sihat!

2. Saya jumpa Ocin scara magic ting di sungai Besar. Rindu sangat kat Cocin. Cocin and Umey antara yang terawal dalam batch yang sambung master. Tahniah both of you. Oh, lupa, kereta cocin lawa la, mcm civic Malaysia i can say :)

3. Rambang lagi? Semalam saya mimpi Mr Yunus. Kita semua dalam mimpi tu sedang aerobik as always macam dalam kelas PE, tapi yang ni berlatarbelakangkan taman. Encik Yunus pasang lagu baru untuk KSSR. Kita semua siap buat formation aerobik lagi. Sangat rindu kelas PE. Ya Allah, berkatilah semua ilmu yang telah tercurah. sayangilah pensyarah-pensyarah kami yang tidak pernah jemu memberi ilmu untuk dimanfaatkan buat anak bangsa InsyaAllah.



4. Akan ada beberapa perkahwinan menyusul dalam tahun ni, seperti Manas, Fahmi, Lah VE, Husna (reveal dah) dan ..... ok, ada seorang lagi sahabat kita yang meminta agar disenyapka dulu berita manis ini (serious memang ada sorang lagi).hikhik. tapi dua kot, tapi...ok fine, just wait and see :P

5. Congrats pada yang sudah berkahwin ( alamak takut nak sebut nama-nama, sbb kalau ada yang tak disebutkan bisa mengundang pedih di ulu hati. General saja ok) dan menimang cahaya mata. Selamat membesarkan keluarga dengan mahabbah dan barakah. InsyaAllah.

6. Chooi Ling cakap, dia asyik pergi cameron je sebab tempat dia dengan Cameron dekat je. Darling, don't eat too much strawberry ok. I love you.

7. Amri cakap, dia happy duduk sorang-sorang kat rumah dan, cikgu-cikgu sekolah sangat baik hati masak makanan and letak dalam bilik guru dan minta dia habiskan.

8. Adik-adik junior banyak juga yang dapat JB. Siapa yang boleh membantu penempatan adik-adik, harap dapat meneruskan usaha murni.


Update lain? Andalah yang tolong update dekat ruang komen di bawah ye? Sangat2 nak tahu. Please2.



No comments:

Post a Comment

care to share?