Wednesday, February 18, 2009

Homesick di jantung


Petang-petang begini, tiba-tiba rasa rindu pada rumah pula. Saya tahu, mak dan abah tak benarkan saya pulang, lebih-lebih lagi kalau tak bercuti panjang. Jarak terengganu ke Johor Bahru tidaklah sedekat jarak dari asrama ke kedai Pok Peng. Perjalanan hampir 10 jam memisahkan saya dan keluarga. Mungkin tak patut nak berasa homesick lagi dalam umur yang agak tua ni (sorry, 25 tahun mungkin lebih tua kot?) kahkah. Sila bergelak jahat, kerana saya rasa saya baru 23 tahun.

Mak, homesick betul di jantung ku!

Neway, mounds of work to be completed before we have our semester break in becoming March. I know that everybody has starts to find the reading materials, journals, articles - and doing discussion too. Good luck friends :P Let we help each other!

p/s: don't forget to download some notes from madam rosnah and mr yunus site..Thanks!

No comments:

Post a Comment

care to share?