Wednesday, July 1, 2009

Makan

Seawal pagi saya sudah menghantar seorang sahabat saya ini ke sekolah. Maklumlah, hari pertama menjadi researcher, perasaan excited tu terlebih-lebih pula. Sebelum sahabat saya keluar dari kereta saya berbasa-basi dengannya.

Me: Miss, kantin buka tak? You pergi makan dululah. Office tak buka lagi.
Miss: Tak mengapa meh. Kantin mesti sudah buka sebab budak-budak ada makan. Setiap pagi mereka makan ABM.
Me: ABM?! Bukan RMT ke?
Miss: (Blur)

Saya dan sahabat seorang lagi ketawa sampai pecah perut, tapi Miss itu masih blur dan tak faham. Haha~entah macamana gayanya kalau budak2 makan ABM cikgu. Kesian cikgu susah2 buat ABM, kena makan pula!

2 comments:

  1. wakakaka...is she so hungry? wanna eat ABM...hahaha...

    ReplyDelete
  2. haha~ sounds like she's soooooo hungry

    ReplyDelete

care to share?