Monday, November 16, 2009

SELAMAT MENJADI CIKGU

Sudah terlalu hampir saat perpisahan itu, namun hati saya kembang mekar. Bukan kerana terkenangkan detik perpisahan, kerana saya tahu detik perpisahan itu pasti menitiskan air mata yang bukan sedikit. Saya gembira kerana sebelum saya tinggalkan bumi Terengganu yang saya cintai ini, saya dapat bertemu dengan semua yang ingin saya temui. Jadi hati saya berbunga-bunga, mekar sungguh. Saya cuma ingin menulis....kerana pada saya tulisan inilah yang menunjukkan perasaan saya yang tersenyum berkuntum-kuntum ini. Saya harap rakan-Rakan tidak bersedih dengan perpisahan ini kerana hakikatnya, kita tidak terpisahpun. Hayatilah persahabatan kita dan insyaAllah ukhuah ini tidak akan terputus....doa saya sentiasa mengiringi sahabat2 semua. Saya sayang anda semua. SELAMAT MENJADI CIKGU!!!!!!

No comments:

Post a Comment

care to share?