Monday, November 2, 2009

Warna tanah

-pic removed-
izinkan saya koya sekejap. nanti saya remove balik. padamlah kalau korang boleh padam. haha

Salam sahabat. Blog ini telahpun saya tukarkan langsirnya kepada warna tanah. Semoga dengan warna yang tenang dan damai ini, akan wujudlah juga suasana yang damai dalam rumah ini juga.

Mohon maaf tak dapat sediakan chatbox buat masa ni, sebab laptop lama yang saya simpan semua setting sudah tak boleh digunakan lagi. Laptop pun sudah sedar diri bahawa usianya yang empat tahun perlu diganti.

Saya tak mahu beri ucapan terima kasih macam abang long, sbb saya rasa apa yang dia katakan sudah mencukupi. Cuma, saya tak pernah dengar doa yang begitu menusuk kalbu tadi. Itulah barakah sebuah doa yang kita titipkan buat guru-guru kita. Bagus Wan, usaha yang boleh dipuji.

Siallah aktifkan kembali rumah kita ni. Saya akan usahakan chatbox dengan segera.

Salam,
banat :)

4 comments:

  1. miss ben MD u not koya...kami benarkan...wajah baru blog ni cantik sgt2..calm je...TQ untuk mgupdate blog ni...xperlu padam...its OK...^_^

    ReplyDelete
  2. da gem: haha. malu ah, nanti2 nak remove juga. blog ni ramai writer dia smpai kadang2 cik ben pun xdapat trace. hope so, lepas ni penulis2 entry tersebut tulis ah nama beliau kat bawah tu, at least ada identitinya.

    haha...get it...get it?

    ReplyDelete
  3. da gem is not one of da writer...just a passenger that pass by to have a look @ our lovely blog...saya hargai seme yang awak wat cik BEN

    ReplyDelete
  4. da gem: maybe next time you can be the driver :) okeyh..

    ReplyDelete

care to share?