Sunday, November 1, 2009

Terima kasih semua.

Salam buat semua teman-teman.....mungkin bermula hari ini, dah kene panggil adik2 kot....hmmmm....ni semua gara2 cik Banat yang meng'abanglong'kan saya di khalayak ramai.....hehehe....tapi betul la tu, saya memang 2 tahun lebih tua dari teman2 semua. Seronok majlis tadi. Terima kasih kepada cik Banat yang menceriakan suasana. Terima kasih kepada Wan atas doa yang cukup bermakna. Terima kasih kepada semua tenaga kerja, dan semua yang hadir. Terima kasih kepada Nad yang sediakan video yang sangat manis untuk dikenang dan diabadikan dalam memori. Terima kasih kepada Izzat, Pak Lah dan Zatul yang menyediakan tempat, terima kasih kepada Khairi dan 'skuad makanan'nya, terima kasih kepada Imah, Rubi dan housemate yang menguruskan hadiah, dan semua teman2 yang sudi hadir (maaf kalau ada yang saya terlepas pandang). Semoga sedikit majlis yang kita buat ini mendatangkan pengertian yang besar buat kita semua. Terima kasih semua.
amri

3 comments:

  1. TQ 'abg long'...u taught me many things...TQVM...

    ReplyDelete
  2. xpe la.. dari dlu (batu pahat) lg dh mmg abg long pn..

    ReplyDelete
  3. da gem: abong long mmg selalu jadi role model di hati kami. kalau mcm hilang identiti cikgu, akan reflect pada abang long. orng kata penanda aras, gitulah :)

    bang long jadi orang bpg, jgn lupa kawan2 okeyh.

    jingwen: haah~tapi dulu nama dia budiman kot.haha. sbb dulu nmpak sangat skem sbb duduk dlm kelompok budak2 iptho..tapi skg.. kita rasa biasa2 je okeyh.

    ReplyDelete

care to share?